21.5.13

Internetiturundus, ettevõtlus, tänapäev.

Bussis, tänaval, kohvikus, kodus ... kuhu ma täna ka ei läheks, igal pool on kellegi nina kas nutitelefonis, tahvelarvutis või sülearvutis otsimas, lugemas vaatamas YouTube videosid ... Internet! Veel 10 aastat tagasi võis taolisi asju ulmefilmides näha, nüüd on see reaalsus. Kõiki meid ümbritseb Internet. Mis seal salata, kõik me kasutame seda ühel või teisel viisil. Internet on kui paralleelne maailm, millel on reaalne mõju meie reaalsele elule...

Pole midagi kättesaadavamat meil Eestis ja kogu arenenud maailmas. Kusjuures parim selle asja juures on fakt, et igaüks meist võib mõjutada kogu seda moodsat ühiskonda ülimalt lihtsalt, kiiresti ja suhteliselt odavalt.


Mõju, turundus, internetiturundus

Loodan, et eelnev jutt selgitab piisavalt selgelt, miks iga ettevõtte peab olema Internetis esindatud. Jah, põhiline küsimus selle juures ongi - kuidas seda teha. Kuna tegemist on võimsa kanaliga oma toodete ja teenuste turustamiseks, ei tohiks internetiturundusse liiga lihtsameelselt suhtuda. Ka siin on omad reeglid, põhimõtted ja strateegiad. Arusaadav, et iga ettevõtte juht ei suuda seda teemat oma põhitöö kõrvalt selgeks õppida. Ettevõtte juhid peaksid muuga tegelema, kuid internetiturunduse põhitõed peaksid selged olema. Eks siin ajaveebis katsungi võimalikult selgelt ja arusaadavalt selle teema lahti arutada...

Peatse kohtumiseni!

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Kui sul tekkis küsimusi või tahaksid midagi lisada, siis oled teretulnud seda tegema. Tänan.