30.6.13

Internetiturunduse printsiibid - mõelge inimestele

Internetiturunduses on keskne osa ettevõtte veebisaidil. Ei ole vahet, kui palju külastajaid suudetakse erinevate reklaamikampaaniate või orgaanilise otsinguga saada, kui veebisait ei vasta teatud tingimustele, pole sellest suurt kasu. Sellest on juttu minu ühes varasemas artiklis - Tänapäeva nõudmised ettevõtte veebilehtedele - 1 osa - Kujundus ja disain. Internetiturunduse lõppeesmärgiks on siiski teenida ettevõttele rohkem kliente ehk raha. Isegi kui Teie veebisait näeb välja hea, ei pruugi see ettevõttele kasu tuua. Siin tuleks järgida teatud internetiturunduse printsiipe:

1. Spetsialiseeruge. Suur viga on üritada paigutada kogu informatsiooni ühele lehele, kui ettevõte tegeleb mitme teenuse pakkumisega. Iga teenuse jaoks on mõistlikum teha eraldi lehekülg oma saidil, kus on juttu vaid sellest teenusest või tootest. Asi on selles, kui Te suunate oma reklaamikampaania käigus inimesed sihtlehele, kus on loetletud kõikvõimalikud teenused, kuid inimest huvitab vaid üks, siis tavaliselt on sellel inimesel raske vajalikku infot üles leida, ja seetõttu inimesed lahkuvad sellelt veebisaidilt. Vaevalt, et see oleks kellegi eesmärk. Kõik muutub oluliselt, kui suunata inimesi, kes otsivad konkreetset toodet, teenust või informatsiooni lehele, kus on spetsialiseerutud just sellele, mida inimene otsis või mida lubas Teie reklaam. Inimesed ei hakka otsima infot kaua, Inimesed tahavad seda näha kohe ja kui nad seda saavad, olete saanud endale kliendi.
internetiturundus
2. Lisage igale sihtlehele informatsioon, kuidas potentsiaalne klient saab toodet tellida ja kontaktandmed juhuks, kui kliendil tekivad küsimused. See info peaks olema nähtaval kohal, et veebilehe külastaja ei peaks hakkama seda otsima. Kontaktivormi lisamine on üsna efektiivne lahendus.

3. Vastake e-kirjadele õigeaegselt. Tänapäeval on mõistlik aeg e-kirjadele vastamiseks 24h. Kui inimene ei saa piisavalt ruttu vastust, pöördub ta lihtsalt teise kohta.

4. Andke põhjust tagasi tulla. Fakt on see, et tihti inimesed sooritavad ostu või otsustavad mingit teenust tellida alles peale mitmendat veebilehe külastust. Sellepärast kasutavad edukad ettevõtted meetodeid selle eesmärgi saavutamiseks. Üks meetod oleks näiteks blogi (ajaveebi) regulaarne täiendamine uudiste ja artiklite näol, kusjuures andes inimestele võimaluse liituda ettevõtte uudiskirjaga. Selleks kasutatakse spetsiaalset tarkvara, mille abil on võimalik automaatselt teavitada kõikidele uudiskirjaga liitunutele oma uudistest ja uutest postitustest Teie blogis. Üks populaarsematest on e-posti turunduse online teenus GetResponse.
Siin on väike videotutvustus sellest võimsast internetiturunduse tööriistast.


Kliki siia, et lähemalt tutvuda GetResponse teenusega.

5. Andke midagi väärtuslikku tasuta ära. Siin peaks tõdema, et mitte iga ettevõtte puhul saab seda teha, kuid enamuse puhul siiski on võimalik. Näiteks - tasuta proovitooted, tasuta e-raamatud, tasuta soovitused (artiklid veebilehel või uudiskirja abil). Pidage meeles, it inimesed armastavad kingitusi. See on üks meetod, kuidas saavutada ühte olulist eesmärki - et inimesed jätaksid just Teid meelde.

Edu ja kõike paremat,
Jüri

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Kui sul tekkis küsimusi või tahaksid midagi lisada, siis oled teretulnud seda tegema. Tänan.