10.9.14

Seadistatud eesmärkide toimivuse analüüs Google Analytics'is

Eesmärkide seadistamine Google Analytics'is on võimas tööriist veebilehe, internetiturunduse või ka off-line turunduse efektiivsuse mõõtmiseks. Peale seda, kui on seadistatud eesmärgid (õigesti), saab jälgida ettevõtte jaoks olulisi sündmusi, selliseid nagu millisest allikast tulnud veebilehe külastajad võtsid ettevõttega ühendust või sooritasid veebipoest ostu jne.

Google Analytics annab võimaluse väga erinevate analüüside tegemiseks. Allpool tooks välja mõningad olulisemad, mis annavad üsna selge ülevaate toimuvast.

Veebilehe statistika ülevaade ja võrdlus


Allpool on näide kiirest viisist saada ülevaade sellest, milline liiklusallikas on olnud efektiivsem, milline vähem (võttes arvesse eesmärkide saavutamist). Alustuseks minge raportite lehele (Reporting) ja seejärel liiklusallikate ülevaate lehele (Acquisition > Overview). Vt. pilti (pildi suurendamiseks kliki sellele).
Google Analytics - Eesmärkide analüüs samm 1



Kui  nüüd rullida raporti leht allapoole, siis seal on näha listi olulisemate veebiliikluse kanalite statistika (orgaaniline otsing, makstud otsing ehk ppc, teistelt veebilehtedelt tulnud liiklus, e-kirjadest tulnud liiklus, sotsiaalvõrkudest tulnud liiklus). Oletame, et tahan võrrelda, kuidas täitusid eesmärgid, kui inimesed sattusid veebilehele mobiilsetest seadmetest (võrreldes PC-dega). Selleks tuleb lisada vastav võrdlev statistika ja pilt on selge. Allpool olevast esitlusest leiad vajalikud juhised.


Muidugi oleks oluline määrata vajalik kuupäevavahemik. Seda saad teha, klikkides üleval paremas nurgas näidatud kuupäevadele.

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Kui sul tekkis küsimusi või tahaksid midagi lisada, siis oled teretulnud seda tegema. Tänan.